Biuletyn Informacji Publicznej

Opolskie Centrum Kultury

Logo - Opolskie Centrum Kultury

Zakup wyposażenia niezbędnego do prowadzenia działalności filmowej w Kinie Opolanka w Opolu Lubelskim

Data ogłoszenia
2009-10-13
Termin składania ofert
2010-10-21 10:00
Treść

Zakup wyposażenia niezbędnego do prowadzenia działalności filmowej w Kinie Opolanka w Opolu Lubelskim

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

  

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

  

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury , ul. Ogrodowa 9, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 8272567, faks 81 8272578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgok-opolelub.ebip.lublin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

  

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia niezbędnego do prowadzenia działalności filmowej w kinie Opolanka w Opolu Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje:

1. Ekran kinowy (65m2) szt.
1, 2. Rama ekranowa z podestami głośnikowymi szt.
1, 3. System maskownic stałych i ruchomych szt.
1, 4. Kurtyna dekoracyjna wraz z napędem szt.
1, 5. Zestaw zaekranowy szt. 3,
6. Zestaw efektowy szt. 12,
7. Zestaw superbasowy szt.1,
8. Procesor dźwięku kinowego szt. 1,
9. Monitor kontrolny szt. 1,
10. Wzmacniacz mocy szt. 5,
11. Szafa audio+instalacja szt. 1,
12. Montaż ww. urządzeń,
13. Uruchomienie technologiczne urządzeń wraz z weryfikacją akustyczną,
14. Przeszkolenie wskazanych pracowników.

Szczegółowy zakres określony jest w przedmiarze na dostawę, montaż i uruchomienie w załączniku nr 3 do SIWZ. Urządzenia i materiały podane w Specyfikacji należy traktować jako przykładowe, można zastosować urządzenia i materiały innych producentów o równoważnych parametrach technicznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 32.34.24.10-9, 38.65.34.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.

  

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

  

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
  • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ tj:
    1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
    1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w § 5 ust. 1 pkt. 1-4.
    2) podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    3) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    4) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    5) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
    6) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli (art. 89 Pzp)
    1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
    3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert,
    5) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
    6) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3,
    7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • 6. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków.
  • 7. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
    § 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 36. ust. 1 pkt 6):
  • 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa § 6 ust. 2 pkt 2 SIWZ
    3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, o którym mowa § 6 ust. 2 pkt 3 SIWZ
    4) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o którym mowa § 6 ust. 2 pkt 4 SIWZ
    5) Wykaz wykonanych dostaw, o którym mowa w ust. 8 pkt.3 SIWZ. Wzór wykazu - Załącznik nr 4 do SIWZ
    6) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, o której mowa w ust. 9 SIWZ.
  • 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty:
    1) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ,
    2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    4) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, wymienionych wyżej,
  • 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w ust. 2 pkt 2, 3, 4 (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)
    I. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
    b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
    c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • 4. Dokumenty (opisane w ust. 1) są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  • 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym lub poświadczonym przez tłumacza przysięgłego.
  • 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • 7. Udział w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie:
    a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy powinni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum.
    b) Do oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
    c) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wspólników Spółki Cywilnej, do oferty można załączyć zamiast pełnomocnictwa, umowę spółki cywilnej lub uchwałę wspólników spółki cywilnej, określających sposób reprezentowania i zaciągania zobowiązań.
    d) Wykonawcy występujący wspólnie składają jeden Formularz ofertowy załącznik nr 1 oraz jeden komplet dokumentów wymaganych SIWZ. Oferta musi być podpisana przez wszystkie podmioty lub podmiot, o ile taka reprezentacja wynika z treści pełnomocnictwa lub umowy konsorcjum.
    e) Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w § 6 ust.2 pkt 1, 2, 3 i 4 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot, w tym przez podmiot uprawniony do reprezentacji (pełnomocnika), pozostałe dokumenty wykonawcy występujący wspólnie składają razem.
    f) W przypadku warunku wymaganego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, żeby podmioty tworzące konsorcjum wspólnie wykazały iż spełniają w/w warunek.
    g) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy na roboty budowlane Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
    h) Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    i) Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • 8. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda: Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie tj wykonanie co najmniej dwóch dostaw o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł każda, polegających na dostawie aparatury nagłośnieniowej Dolby Digital oraz zespołu ekranowego - wzór wykazu załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 9. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Warunek ten będzie spełniony jeżeli wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa będzie wynosić min. 150 000,00 zł.
  • 10. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu prowadzona będzie na podstawie oświadczeń Wykonawcy oraz analizy dokumentów załączonych do oferty.
  • 11. Dokumenty potwierdzające, że oferowane materiały lub urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych opisywanych przez Zamawiającego.
  • 12. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
  • 13. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumentach rejestracyjnych (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tym dokumentach.

  

SEKCJA IV: PROCEDURA

  

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mgok-opolelub.ebip.lublin.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury  Siedziba: ul. Ogrodowa 9, 24-300 Opole Lubelskie w sekretariacie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury, ul. Ogrodowa 9, 24-300 Opole Lubelskie w sekretariacie. Otwarcie ofert nastąpi w M-GOK ul. Ogrodowa 9, 24-300 Opole Lubelskie o godzinie 10:30 w świetlicy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Załączniki
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Małgorzata Borowiakdodano do BIP dnia 13-10-2009 17:02:02